UWAGA: Komunikat o zamknięciu serwisu 5 maja 2024 roku.

REGULAMIN


§ 1 Postanowienia ogólne


  1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.selino.pl jest Selino.pl SNAPWEAR sp. z o.o. ul. Transmisyjna 3/5, 92-410 Łódź, NIP : 7792422363, REGON: 302754840, adres korespondencyjny: SNAPWEAR Sp. z o.o. ul. Fabryczna 5A, 00-446 Warszawa, adres korespondencyjny poczty elektronicznej: info@selino.pl

  2. Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:

  3. Sklep – sklep internetowy www.selino.pl, będący przedmiotem własności firmy Selino.pl SNAPWEAR sp. z o.o. ul. Transmisyjna 3/5, 92-410 Łódź, NIP : 7792422363, REGON: 302754840.

    Platforma – – platforma internetowa znajdująca się pod adresem elektronicznym selino.pl

    Klient – podmiot, który dokonuje zakupu Towarów lub Usług w Sklepie.

    Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

    Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawną lub jednostka organizacyjną niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną – prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

    Przedsiębiorca z prawami konsumenta - osoba fizyczna zawierająca umowę z właścicielem Sklepu, w ramach przedmiotu działalności Sklepu, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, lecz nie posiadającej dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

    Rejestracja – czynność polegająca na podaniu przez Klienta jego danych oraz dokonania akceptacji niezbędnych w celu założenia Konta.

    Konto – wydzielone miejsce w systemie teleinformatycznym Platformy, w którym gromadzone są informacje (dane) dotyczące Klienta, do którego Konto należy oraz zapewniające możliwość korzystania z Usług i funkcji Platformy.

    Serwis – strona internetowa pod adresem selino.pl, pod której adresem działa sklep.

    Towar – towary znajdujące się w ofercie Sklepu.

    Usługi - usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sklep tj.:

    • - wykonywanie nadruków na Towarach;

    • - tworzenie przez Klientów własnych sklepów internetowych na Platformie

    • - zamieszczanie przez Klientów projektów graficznych we własnych sklepach internetowych na Platformie

    • - zawieranie przez Klientów umów sprzedaży produktów dostępnych w ich własnych sklepach internetowych utworzonych na Platformie

    Własny Sklep – sklep internetowy stworzony przez Klienta na platformie Selino.pl

    Własny Produkt – produkt utworzony przez Własny Sklep

    Honorarium – środki możliwe do wypłaty przez Własny Sklep

    Oferta – Towary umieszczone na stronie internetowej www.selino.pl

    Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

    Cena – cena jednostkowa Towaru lub Usługi zamieszczona w opisie Towaru lub Usługi, wyrażona w złotych polskich oraz zawierająca podatek od towarów i usług VAT.

    Cena Łączna – łączna cena, uwzględniająca ilość zamawianych Produktów lub Usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują).

    Dowód zakupu – faktura VAT lub inny dowód potwierdzający zakup Produktu.

    Regulamin – niniejszy regulamin sklepu selino.pl.

  4. Przedmiotem działalności Sklepu jest internetowa sprzedaż Towarów oferowanych przez sklep internetowy oraz świadczenie Usług drogą elektroniczną.

  5. Sprzedaż jest dokonywana za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy Klientem składającym zamówienie, a Sklepem.

  6. Regulamin określa zasady korzystania z Platformy i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2016.1030).

  7. Regulamin określa w szczególności:

    • warunki i zasady dokonywania Rejestracji oraz składania drogą elektroniczną zamówień w ramach Sklepu;

    • zasady zawierania umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu;

    • procedury reklamacji i odstąpienia od umowy;

    • warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

  8. Klient może uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu selino.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

  9. Klient zobowiązany jest do korzystania z Platformy w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet. Zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

  10. Poprawne korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:

    • posiadania jednej z wymienionych przeglądarek internetowych : Mozilla Firefox 16.0 lub nowsza wersja, Internet Explorer 8.0 lub nowsza wersja, Opera, Google Chrome

    • posiadania optymalnej rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli lub wyższa.


§ 2 Oferta i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną


  1. Klientem Sklepu może być wyłącznie osoba fizyczna lub prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, posiadająca zdolność do czynności prawnych oraz aktywne konto poczty elektronicznej.
  2. Informacje o towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
  3. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Ceny nie zawierają kosztów dostawy. Zmiana Ceny w Sklepie powoduje automatycznie zmianę Ceny we Własnym Sklepie. Niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne, o czym zostaną Państwo poinformowani przez obsługę sklepu, w związku z czym mogą Państwo wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości zamówienia.


§ 3 Procedura zawarcia umowy


  1. Klient ma możliwość dokonywania zakupów Towarów oraz Usług w Sklepie po uprzedniej Rejestracji w serwisie lub bez Rejestracji. Rejestracja odbywa się w ten sposób, że Klient wypełnia formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej Sklepu. W górnej części strony znajduje się pole z napisem „Logowanie”, po kliknięciu na nie pojawia się pole z napisem „Zarejestruj”.
  2. Przed złożeniem zamówienia Kupujący proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptację.
  3. Klient ponosi odpowiedzialność za poprawne i pełne podanie danych w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu sprzedaży bez rejestracji. Klient jest obowiązany do bieżącego aktualizowania danych zawartych w formularzu rejestracyjnym oraz w formularzy sprzedaży bez rejestracji.
  4. W celu utworzenia konta lub złożenia zamówienia bez rejestracji Klient proszony jest o podanie danych osobowych wskazanych w formularzu. Dane te będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania zawieranej umowy, a także w sprawach powiązanych z wykonaniem tej umowy, np. obsługą reklamacji. Podanie danych jest dobrowolne jednak koniecznie dla zawarcia i wykonania umowy ze Sklepem. Administratorem danych osobowych klienta jest właściciel Sklepu wskazany w § 1 Regulaminu. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w polityce prywatności dostępnej tutaj.
  5. Zamówienie można złożyć korzystając z formularza na stronie selino.pl, - 24 h na dobę, w każdym dniu tygodnia.
  6. Wybór Towarów zamawianych przez Klienta jest dokonywany poprzez dodanie ich do koszyka.
  7. W trakcie składania zamówienia Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

  8. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie złożonego zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
    • przedmiotu zamówienia,
    • jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
    • wybranej metody płatności.
  9. Potwierdzenie złożenia oraz przyjęcia do realizacji Zamówienia zostanie przesłane Klientowi przez Sklep w formie wiadomości e-mail.
  10. Umowę sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. powyżej.
  11. Umowę uważa się za zawartą z momentem potwierdzenia, o którym mowa powyżej w pkt 9.
  12. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień umowy następuje poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji zamówienia oraz dokumentu sprzedaży.
  13. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym momencie. Należy wówczas skorzystać z opcji usunięcia zarejestrowanego konta, wówczas umowa zostaje rozwiązana wraz z tym momentem. Sklep może rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, po wcześniejszym wezwaniu Klient do zaniechania naruszeń, w stosunku do Klienta, który:
    • zamieszcza na platformie sklepowej selino.pl treści bezprawne,
    • w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu lub podejmuje działania sprzeczne z celami i przeznaczeniem platformy sklepowej selino.pl.


§ 4 Metody płatności i dostawa


  1. Przewiduje się następujące sposoby płatności za zamówiony towar:
    • szybka płatność PayU;
    • szybka płatność PayPal;
    • płatność kartą kredytową;
    • przedpłata tradycyjnym przelewem bankowym;
    • płatność za pobraniem przy odbiorze – tylko przy płatności do 150 zł.

  2. Przewiduje się następujące metody dostawy:
    • kurier DPD;
    • Poczta Polska;
    • paczkomaty Inpost;

  3. W przypadku dokonywania płatności w drodze przelewu, zapłata za zamówiony towar winna nastąpić na rachunek bankowy Sklepu prowadzony przez mBank nr rachunku bankowego: 45 1140 2062 0000 4558 5700 1013.
  4. W przypadku dokonywania płatności za pobraniem zapłata za zamówiony towar winna nastąpić przedstawicielowi Kurierowi wybranej firmy kurierskiej.
  5. Opłaty za dostawę są naliczane automatycznie dla każdego towaru i wyszczególniane w trakcie składania zamówienia.
  6. W tytule przelewu należy wskazać imię i nazwisko lub nazwę Klienta jak również numer zamówienia podany w wiadomości e-mail. Zamówienie zostanie zrealizowanie po wpłynięciu środków pieniężnych tytułem ceny na podany rachunek bankowy.
  7. W przypadku nieodebrania przesyłki z zamówieniem, niezależnie od wybranej formy płatności, Klient zobowiązany jest do jego bezpłatnego odebrania w siedzibie Sklepu lub zapłaty za ponowną wysyłkę zamówienia, w kwocie 30,00 zł (trzydzieści złotych 00/100). Opłata ta wynika z obciążenia Sklepu opłatą za zwrot przesyłki do jego siedziby oraz ponownej wysyłki do Klienta.
  8. Wysyłka zamówienia następuje niezwłocznie po jego wyprodukowaniu i skompletowaniu. Nie ma możliwości odroczenia terminu wysyłki lub jej wstrzymania.
  9. Klient oferując w ramach własnego sklepu prowadzonego w ramach Platformy Selino.pl, opcję wysyłki za pobraniem, zgadza się na obciążenie go opłatą manipulacyjną w wysokości 25 zł (dwadzieścia pięć złotych 00/100) w przypadku nieodebrania tej przesyłki przez Konsumenta.


§ 5 Realizacja zamówienia


  1. W przypadku dokonywania płatności w drodze przelewu zamówienie zostanie zrealizowanie po wpłynięciu środków pieniężnych tytułem ceny na podany rachunek bankowy. Brak odnotowania wpłaty w terminie 14 dni od daty potwierdzenia zamówienia, pomimo wezwania do uregulowania wpłaty skutkuje anulowaniem zamówienia.
  2. W przypadku dokonywania płatności za pobraniem zapłata za zamówiony towar winna nastąpić Kurierowi wybranej firmy kurierskiej.
  3. Realizacja zamówienia trwa do 10 dni roboczych (przy czym zazwyczaj jest to drugi dzień roboczy).
  4. Termin przygotowania zamówienia do wysyłki oscyluje pomiędzy 1 a 10 dniami roboczymi, po którym następuje wysyłka towaru. Przed przypadającymi Świętami oraz innymi ważnymi dniami, przed którymi zwiększa się ilość zamówień oraz podczas wzmożonego zapotrzebowania na dany produkt wysyłka towaru może nastąpić nawet do 14 dni roboczych, jednak zazwyczaj towar jest wysyłany w przeciągu jednego dnia roboczego.
  5. W przypadku potrzeby weryfikacji graficznej, informatycznej lub innej, zamówienia złożonego przez Klienta będącego Konsumentem, czas realizacji zamówienia, określony w Regulaminie Sklepu, jest liczony od momentu zakończenia weryfikacji zamówienia i jego ponownego przeniesienia do realizacji. Brak kontaktu z Klientem, w celu usunięcia przeszkód z powodu których zamówienie musi zostać zweryfikowane, skutkuje brakiem możliwości realizacji zamówienia.


§ 6 Reklamacja


  1. Sklep obowiązany jest dostarczyć towar nie obarczony wadami.
  2. Klient może złożyć reklamacje w sprawach dotyczących sprzedanych towarów.
  3. W przypadku Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami z prawami konsumenta, prawo zgłoszenia reklamacji przysługuje im gdy sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową.
  4. Reklamację można wnieść:
    • w przypadku Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami z prawami konsumenta – w terminach i na zasadach określonych w treści przepisów art. 556-576 Kodeksu Cywilnego – w zakresie w jakim przepisy te dotyczą rękojmi przy sprzedaży na rzecz Konsumentów;
    • w przypadku Klientów nie będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami z prawami konsumenta – w terminie 2 dni licząc od dnia odbioru towaru w zakresie reklamacji ilościowej oraz w terminie 14 dni licząc od dnia odbioru towaru – w zakresie reklamacji jakościowej.

  5. Jeżeli kupującym jest Konsument lub Przedsiębiorca z prawami konsumenta, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
  6. W przypadku zmiany rodzaju produktu na karcie produktu z domyślnego na inny, dostępnego z poziomu listy wybieranej - np. z torby na bluzę - Klient otrzymuje dostęp do podglądu artykułu, który stanowi wizualizację przybliżoną produktu finalnego. Oznacza to, że rozmiar i umiejscowienie nadruku może ulec zmianie. Nadruk na wybranym produkcie, innym niż domyślny, zostanie wykonany w optymalnym rozmiarze w kontekście rozmiaru danego artykułu i umieszczony na nim centralnie. Wizualizacja przybliżona jest przykładem wykonania i nie odzwierciedla ostatecznego wyglądu produktu.
  7. Reklamację można złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnego TUTAJ lub na adres: reklamacje@selino.pl lub w formie pisemnej należy kierować na adres: SNAPWEAR Sp. z o.o. ul. Transmisyjna 3/5, 92-410 Łódź wraz z podaniem numeru zamówienia i powodów ją uzasadniających.

  8. Reklamację można złożyć korzystając ze specjalnie przygotowanego oświadczenia, które można pobrać pod adresami: pobierz oświadczenie .doc (w formie DOC) lub pobierz oświadczenie .pdf (w formie PDF). Zaleca się dołączenie do składanej reklamacji zdjęć towarów podlegających reklamacji, celem przyspieszenie jej rozpoznania. W przypadku, gdy okaże się to konieczne dla prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, Klient obowiązany jest do przesłania na adres sklepu wadliwego towaru. W odniesieniu do Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami z prawami konsumenta oraz w przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty dostarczenia towarów na adres sklepu oraz koszty dostarczenia towarów wolnych od wad (w razie wymiany towaru) ponosi sklep.
  9. Sklep rozpatrzy reklamację w najszybszym możliwym terminie – nie przekraczającym w każdym razie 14 dni od momentu jej otrzymania. O rezultacie Sklep niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź listu wysłanego pocztą.
  10. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Klientowi przysługuje:
    • w odniesieniu do Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami z prawami konsumenta prawo do:
    • żądania usunięcia wady;
    • wymiany wadliwych towarów na wolne od wad;
    • złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sklep albo sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta może zamiast zaproponowanego przez sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Usługodawcę. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
    • w odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta – Klient może żądać wyłącznie wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia stwierdzonych niedogodności. Klientowi nie będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy i żądania zwrotu ceny.

  11. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta, ma prawo do ubiegania się o zwrot kosztów dostarczenia rzeczy reklamowanej do Sklepu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sklep). Koszty te zostaną zwrócone niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania decyzji o uznaniu reklamacji. W przypadku nieuznania reklamacji za zasadną, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta zobowiązany jest do odebrania ze Sklepu, na swój koszt, rzeczy reklamowanej lub skorzystanie z usługi wysyłki oferowanej przez Sklep, zgodnie z aktualnym cennikiem przesyłek.


§ 7 Odstąpienie od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa


  1. W terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia. W celu odstąpienia Klient może skorzystać z wzoru odstąpienie od umowy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z prawami konsumenta w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy z prawami konsumenta, lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tym samym Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.).
  3. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
  4. W celu wykonania prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować właściciela sklepu Selino.pl SNAPWEAR Sp. z o.o. ul. Transmisyjna 3/5, 92-410 Łódź, NIP : 7792422363, REGON: 302754840, adres korespondencyjny: SNAPWEAR Sp. z o.o. ul. Fabryczna 5A, 00-446 Warszawa, adres korespondencyjny poczty elektronicznej: info@selino.pl ) poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia (np. za pomocą poczty tradycyjnej, telefaksu lub poczty elektronicznej) o decyzji odstąpienia od umowy.
  5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta może złożyć na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu, który jednak nie jest konieczny.
  6. Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta ma obowiązek dostarczyć dowód zakupu wraz z informacją o numerze rachunku bankowego lub adresu zamieszkania na jaki ma nastąpić zwrot ceny zakupy towaru. Sklep przewiduje możliwość realizowania zamówienia zamiennego, wedle wyboru Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta i według procedury dotyczącej składania zamówień.
  7. W celu zachowania terminu do odstąpienia od umowy, należy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep zwraca Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta wszystkie otrzymane od Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta poinformował Sklep o decyzji wykonania prawa odstąpienia od umowy. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta, w przypadku realizowania prawa do odstąpienia od umowy lub wymiany towaru, zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy, w stanie nienaruszonym i wolnym od wad, do Sklepu na swój koszt. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  9. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Towar należy odesłać lub przekazać nam na adres: SNAPWEAR Sp. z o.o. ul. Transmisyjna 3/5, 92-410 Łódź, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta poinformował sklep o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z prawami konsumenta odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  12. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z prawami konsumenta w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, np. maski na twarz, kominy, przyłbice ochronne, rękawiczki, płyny dezynfekujące, bielizna, itp.


§ 8 Kupony rabatowe


  1. Każdy kupon rabatowy jest jednorazowy (po wykorzystaniu traci ważność, chyba, że jest inaczej opisane w miejscu, gdzie znajduje się ten kupon rabatowy).
  2. Po wpisaniu kodu na stronie koszyka przy składaniu zamówienia klient otrzymuje procentową zniżkę opisaną na kuponie.
  3. Rabat ten nie łączy się z innymi rabatami w selino.pl


§ 9 Zakaz publikowania przez użytkowników treści bezprawnych


Całkowicie zakazane jest umieszczanie przez Klienta na Platformie sprzedażowej Selino.pl bezprawnych treści, w tym między innymi:

  1. naruszających przepisy powszechnie obowiązującego prawa,
  2. projektów graficznych, do których nie mają praw autorskich (w tym również logotypów czy sloganów słownych objętych prawami autorskimi),
  3. naruszających prawa osób trzecich,
  4. treści szykanujących lub naruszających dobre imię osób trzecich,
  5. obrażających uczucia innych osób (aspekty religijne, przemocy, rasizmu czy nazizmu),
  6. treści powszechnie uznawanych za wulgarne i obraźliwe,
  7. treści zawierających wizerunek osób, które na rozpowszechnianie swojego wizerunku nie wyraziły zgody.
  8. treści zawierających dane osobowe, co do których przetwarzania Klient nie posiada praw.


§ 10 Tworzenie i zarządzanie Własnym Sklepem


  1. Tworzenie Własnego Sklepu, o którym mowa w § 2 dostępne jest wyłącznie dla polskich obywateli, których adres zameldowania jest również polski.
  2. Stworzenie Własnego Sklepu polega na nadaniu własnej nazwy oraz wyborze domeny internetowej, pod której adresem będzie występowała np. WlasnaNazwa.selino.pl
  3. Każdy nowy Własny Sklep widoczny jest dla innych przeglądających podstrony platformy sklepowej Selino.pl w momencie pojawienia się pierwszego towaru w założonym sklepie.

    Jeden Klient może stworzyć tylko jeden Własny Sklep.

  4. We Własnym Sklepie można zamieścić dowolną górną grafikę, logotyp sklepu oraz opis pod warunkiem, że nie narusza on zasad Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
  5. Niezbędne jest wybranie przez Klienta przynajmniej jednej kategorii, pod którą będzie wyświetlany Własny Sklep na platformie sklepowej Selino.pl.
  6. Własny Produkt tworzy się wybierając spośród dostępnego asortymentu w
  7. kreatorze, naniesienie własnego wzoru graficznego i/lub słownego na dany produkt, nadanie mu nazwy oraz ustalenie ceny, za jaką dany produkt ma być oferowany do sprzedaży w sklepie użytkownika, a także ustalenie marży.

  8. Własny Sklep bez wstawionych produktów może być usunięty przez Sklep po upływie 30 dni liczonych od dnia ego założenia. Ceny produktów zamieszonych przez Użytkowników zawierają podatek od towarów i usług (VAT).
  9. Klient zgadza się na ponowne włączanie do sprzedaży produktów zwróconych lub nieodebranych przez Konsumentów lub Przedsiębiorców z prawami konsumenta. Produkty te będą sprzedawane w ramach kategorii Wyprzedaż i pomniejszone o marżę Klienta. We własnym Sklepie funkcjonującym na platformie Selino.pl oferowane będą tylko i wyłącznie produkty pochodzące z danego Sklepu.
  10. Selino.pl zastrzega sobie prawo do usunięcia danego sklepu wraz z wszystkimi produktami znajdującymi się wewnątrz, jeśli w danym sklepie w okresie maksymalnie 365 dni, nie zostanie zrealizowane przynajmniej jedno zamówienie (zamówienie w przypadku którego nie wystąpił całkowity zwrot towaru). Czas 365 dni liczony jest od dnia utworzenia sklepu lub zrealizowania ostatniego zamówienia przy którym nie wystąpił całkowity zwrot towaru.


§ 11 Wypłaty zgromadzonych środków finansowych przez Własny Sklep


  1. Warunkiem Honorarium za uzyskaną sprzedaż przez Własny Sklep jest spełnienie następujących warunków:
    • dokonanie wyboru formy rozliczenia (osoba fizyczna nie posiadająca działalności gospodarczej lub osoba posiadająca działalność gospodarczą);
    • środki możliwe do wypłaty brutto” muszą wynosić ponad 250,00zł, wypłata mniejszej kwoty jest możliwa w przypadku likwidacji „Własnego Sklepu” i złożenia odpowiedniej dyspozycji w tym zakresie;
    • w przypadku osób fizycznych nie posiadających działalności gospodarczej poprawne wypełnienie danych do wypłaty.
    • w przypadku osób fizycznych nie posiadających działalności gospodarczej ukończenie 18-stego roku życia.
    • Złożenie przez Własny Sklep dyspozycji wypłaty poprzez kliknięcie w przycisk "Zleć wypłatę".
    • w przypadku osób fizycznych nie posiadających działalności gospodarczej podpisanie umowy o dzieło i wgranie jej do systemu;
    • w przypadku osób posiadających działalność gospodarczą i mogąca wystawić fakturę VAT należy ją wystawić, ustanawiając termin płatności na 14 dni, a następnie wgrać do systemu. Honorarium jest wyrażone w kwocie brutto. W przypadku Klientów nie będących czynnymi płatnikami VAT, faktura powinna zostać wystawiona na kwotę netto.

  2. Termin wypłaty wynosi 14 dni od dnia wystawienia faktury. Honorarium, w przypadku Klienta będącego osobą fizyczną, nie prowadzącego działalności gospodarczej, jest wyrażone w kwocie brutto i zostanie pomniejszone o kwotę podatku Vat oraz zaliczkę na podatek dochodowy zgodną z obowiązującymi przepisami. Honorarium będzie wypłacane wyłącznie na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w panelu zarządzania. W razie powzięcia przez Sklep wątpliwości co do zasadności wypłaty Honorarium, może on wstrzymać się z jego realizacją i wezwać Klienta prowadzącego Własny Sklep do złożenia stosownych wyjaśnień w terminie 14 dni. Brak odpowiedzi w zakreślonym wyżej terminie poczytuje się za cofnięcie przez Użytkownika żądania wypłaty wynagrodzenia.
  3. Usunięcie sklepu z platformy przez użytkownika bądź platformę Selino.pl skutkuje natychmiastowym usunięciem wszystkich danych powiązanych z kontem w bazie danych (chyba że istnieje inna podstawa do przetwarzania tych danych) i wszystkie zgromadzone środki na koncie sklepu partnera przepadają.


§ 12 Prawa własności intelektualnej


  1. Klient poprzez zamieszczenie na Platformie sklepowej Selino.pl projektów graficznych, słownych lub słowno-graficznych, oświadcza, że:
    • przysługują mu autorskie prawa majątkowe do utworów w postaci wzorów graficznych, słownych lub graficzno-słownych, które zamieścił na Platformie sklepowej Selino.pl lub też uzyskał od osób uprawnionych wymagane zgody na ich rozpowszechnianie i udzielanie dalszych licencji lub wzory graficzne, słowne lub graficzno-słowne umieszczane przez niego na Platformie sklepowej Selino.pl stanowią przejaw jego własnej działalności twórczej i stanowią utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
    • wzory graficzne, słowne i graficzno-słowne umieszczane przez niego na Platformie sklepowej Selino.pl nie naruszają praw osób trzecich.


§ 13 Postanowienia końcowe


  1. Sklep zastrzega sobie możliwość wysyłania powiadomień reklamowych poprzez e-mail, a także SMS tylko do tych klientów, którzy podczas rejestracji wyrazili na to zgodę. W każdej chwili Klient ma prawo zrezygnować z otrzymywanych treści.
  2. Wszystkie zdjęcia Produktów oraz pozostałe materiały (w tym teksty, grafiki, logotypy) zamieszczone na stronie www.selino.pl są własnością Sklepu lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie. Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych na stronie Sklepu internetowego (proszę wpisać adres www) w tym ich udostępnianie w Internecie bez pisemnej Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa autorskie.
  3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami stosownych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu.
  6. Gotowy Towar może różnić od poglądowego, zarówno wielkość, jak i umiejscowienie nadruków, które może ulec zmianie. Projekty Towarów są tylko poglądowe i platforma Selino.pl nie gwarantuje idealnego odwzorowania w oryginale.
  7. Na produktach oferowanych w sklepie Selino.pl dopuszczalne jest występowanie przebarwień i niedoskonałości związanych z produktem. Wskazane czynniki mogą obejmować maksymalnie do 1% powierzchni artykułu.
  8. Nadruki, a w szczególności ich kolory, mogą różnić się od poglądowych, różnice mogą wynikać z ograniczeń technicznych przy wykonywaniu nadruków (druk wykonywany jest w trybie kolorów CMYK), a także od ustawień kolorystycznych ekranów użytkowników. Sklep dochowa jednak należytej staranności, by gotowe produkty były jak najbardziej zbliżone do poglądowych wizualizacji.
  9. Sklep podejmuje wszelkie starania, aby zapewnić ciągłość funkcjonowania Platformy sklepowej Selino.pl pod względem technicznym.
  10. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez Sklep, nie wcześniej jednak niż po 10 dniach od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.
  11. O zamiarze zmiany regulaminu Sklep zawiadamia Klienta przesyłając treść nowego regulaminu na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
  12. Klient, który nie wyraża zgody na nowy Regulamin, może zaprzestać korzystania ze Sklepu i usunąć konto.
  13. Aktualne brzmienie regulaminu jest dostępne na stronie Sklepu.
  14. Własność intelektualna: Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Platformy sklepowej Selino.pl, której właścicielem jest SNAPWEAR Sp. z o.o. ul. Transmisyjna 3/5, 92-410 Łódź, NIP: 7792422363, REGON: 302754840 (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
  15. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego i właściwych ustaw.
  16. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem lub przyznających mu prawa konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  17. Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2021 roku.

Ładowanie...